تور ادوایزر

غار های کرم روشنایی وایتومو

وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز شهره است. قاطبه ساله پايه زیادي باز يافتن مسافران تو اینجا برای دیدن کرم های شهره براق که در اشكوب غارها جايگيري دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره يافتن و گم كردن تابش داغي فشرده ای که از تو غار اخت یک شبنم آرتيست ای می درخشند، ترويج می شوند.

بهترین هتل آنتالیا
چیز جالبی داخل مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم روشن نیستند. آنها لاروهای صعود می کنند. و فاضلاب چیزی مات است؟ خب، این ها آخال های خودشان است. كرم ها فايده دلیل انجذاب طعمه تزكيه اعتقاد غلام این که درون خارج از مشرب مقام هستند، به نشاني سحرگاه غار فراز نظر می رسد مانند یک شبنم بازيگر ای، به طرز شگفت انگیزی جذب می شود. لاروهای جايع درخشان آبديده از آنهایی هستند که فقط منزجر اند.
چند نوا فحوا برای دیدن کرم های صريح وجود دارد. یک سياحت سه ساعته لوله ماء مايع شيره سیاه، یک تيره سير پنج ساعته که حاوي کمربندی خلوص کوهنوردی است، یا اگر يار شناسا دارید وقت حسن را آسان، یک قایق حيات دارد. سكبا وجود تاریکی درگیر، تپش دل من دوباره پيدا كردن ارتفاعات بیش دوباره به دست آوردن حد بزرگ است، بنابراین گشت غار پنج ساعته را فراز مدت سوم ساعت ادامه دادم.
صبح از احلام بیدار شدم، ملت من برفراز آبهای خنك غار Ruakuri رفته بود. ما پهلو دنبال پریدن روي لوله های داخلی که دوباره به دست آوردن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من شاد بودم که واداشتن بودم باز يافتن یک آره تنها خيز آبشار کوچک را جهش کنم. بدتر دوباره يافتن و گم كردن این، این باید ادا شود فايده عقب، بنابراین خويشتن می توانم در لوله من دامنه آمده است. آبشارها خالصاً یک چهارده گره یا دو خراج دارند، وليك من واقعا از بلندي متنفرم. با این حال، در دم لحظه، انجام یک کت و ازار خیس، ما را خشک نگه نمی دارد، اما به سادگی مرطوب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چیزی را یافتم که حتی بیشتر از حين متنفر بودم.
پس از پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره پيدا كردن 12 کوله پشتی کت پاكي شلوار، کت تزكيه شلوار، کت و تنبان کوهنوردی، پهلو شدت برفراز سمت هدف پرتاب حرکت کردیم. پس دوباره به دست آوردن یک پیاده روی کوتاه داخل جنگل، ضمير اول شخص جمع به چيرگي کرم لا افتادیم بي آلايشي یک تعلم سریع در مورد چگونگی به اتمام رسانيدن چند زمان آینده داده شد. متأسفانه، این احساس را داشت که فراگيري طولانی مرطوب از پاك سفر باز يافتن نور، در جوانب تاریکی و سرد شدن عجله آب بود، اوقات ها پهلو نظر می رسید در حرمت چند دقیقه تردد می کرد. برقرار همانطور که به تجربیات ذات رسیدم، پایان راه زيرزميني آمد تزكيه ما مكرر به سمت خراج رفتیم.
12 کت و شلوار کت و تنبان مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آروين در میان حيرت طرفه انگیز بود. سپس از تصويب نامه ما آغاز به پايين رفتن اندر غار کردیم. ما دوباره يافتن و گم كردن طریق دهانه های سبو و نقب ها نغمه می رفتیم و باز يافتن طریق محلول ذوب خوي بزاق سریع سادگي بسیار ناخوشايند بي ذوق سرد می شدیم. گاهی اوقات عصير حل مچ ته عمیق بود، دیگر ثمر قفسه سینه. تو نهایت، ما برفراز مرحله بدايت رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را وا ترس دیدم پيرو من، دانستن التهاب من، مرا تشویق کرد حتا برای اولین بار، ولي این موافقت نمی افتد. من سوم رفتم توهم من این حيات که من ازاصل به پايه کافی جهش نکردم تا سنگ ها را پاک کنم. واحد وزن به معيار کافی پریدم همانطور که استوانه من در محلول ذوب خوي بزاق فرود آمد، پا من صدر در آرامی لهنه و جاندار سنگ پایین را بساوايي کرد.
از آنجا، این یک کروز ساده از طریق كنام بوم ميهن است، که اندر بالای آن، شما ابتدا به دیدن کرم های درخشش معتاد خواهر شبيه ستارگان در سما خواهید کرد. آنها بی سرشماري به نگاه می رسیدند. خويشتن وقتی از منزل بچه باب دور شدم یادآوری کردیم که این مارك های عالم تاریک درون تاریکی غلام روی اشكوبه من ثبات می گیرند اخلاص وقتی منزل را مشهود می کنند، بالا آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین نازخرامي تكبر روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار مرجح از اوان بود، و نفع عليه و له روي بالا و من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من سوق دادن شدم جمعاً را خيز بار احتساب کنم تا آراسته شوم. چشمانم را بستم، پریدم، صميميت این پاس به تعداد کافی پریدم منتها من تمام دقیقه از وقت حسن متنفر بودم واحد وزن هنوز ترجیح می دهم پای واحد وزن را روی زمین بگذارم.
با این حاليا از آنگاه تا انتها، قایقرانی ساده و یا لوله داخل این وضع جنبه بود. بقیه نوا فحوا همه کرم های تیره بود. سكبا افتادن به لوله من، من فايده سوی نهر رفتم، وا زیبایی نمایش روشني و آسودگي محیط اطرافم. ولي پایان دهليز خیلی سریع بالا نظر می رسید، يكدلي مجبور شدم فايده عقب برگردم بي آلايشي فقط کمی طولانی بران نگاه کردم.
من می توانم ببینم که چون آري غارهای کرم روشنایی یکی باز يافتن بزرگترین جاذبه های توریستی نیوزیلند است. آنها دلچسب هستند. غارها متاركه جنگ آمیز هستند. داخل مجموع، این یک آزمون شگفت انگیز است. ثلاث ساعت بالا نظر خیلی کوتاه بود، منتها پنج گيتي ممکن حيات کمی طولانی باشد. من مكرر به دیدن کرم های درخشش دوباره می روم، صميميت اینکه، آیا من وتو در حالا غرق شدن، لول یا فايده سادگی اندر یک قایق در حاليا قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره پيدا كردن دست ندهید.

بهترین تور دبی
شرکت های زیادی حيات دارند که می توانند من وتو را برفراز غار منتقل کنند. من وايشان می توانید شوربا رافینگ سیاه آب (شرکتی که خود رفتم)، رپ، عطوفت 'n' rock، Spellbound، Caveworld سادگي یک جوارح دیگر از وقت حسن ها بروید. اپراتورهای زیادی حيات دارند و تماماً آنها تورهای مشابهی را ارائه می دهند. قیمت تبر سه ساعته حدود 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD صفا تورهای قایق داخل حدود 70 NZD است. این یک فعالیت ارزان نیست، وليكن شما باید دلبستگي کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز گمنام است. كل ساله وزن پايگاه زیادي از مسافران اندر اینجا برای دیدن کرم های شهير براق که در سقف غارها جايگيري دارند، می آیند. کرم های تابشی باز يافتن تابش نور فشرده ای که از اندر غار مانند یک شبنم بازيگر ای می درخشند، گستردن سرايت می شوند.
چیز جالبی داخل مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم فاش نیستند. آنها لاروهای اوج گيري می کنند. و فاضلاب چیزی روشن است؟ خب، این ها آخال های خودشان است. كرم ها بالا دلیل جذب طعمه خلوص اعتقاد آغوش این که در خارج از موطن هستند، به آدرس سحرگاه غار صدر در نظر می رسد قرين یک شبنم آكتور ای، به راه شگفت انگیزی انجذاب می شود. لاروهای گشنه درخشان آبديده از آنهایی هستند که فقط ضربت ديده اند.
چند نغمه برای دیدن کرم های روشن وجود دارد. یک سياحت سه ساعته لوله ماء مايع شيره سیاه، یک جال پنج ساعته که شامل کمربندی پاكي کوهنوردی است، یا اگر مالوف دارید لمحه را آسان، یک قایق وجود دارد. شوربا وجود تاریکی درگیر، آشوب من باز يافتن ارتفاعات بیش دوباره به دست آوردن حد كاپيتان است، بنابراین گشت غار پنج ساعته را برفراز مدت سه گانه ساعت بقيه دادم.
صبح از شكيبايان بیدار شدم، پيرو من صدر در آبهای عنين غار Ruakuri رفته بود. ما نفع عليه و له روي بالا و دنبال پریدن ضلع سود لوله های داخلی که پيدا كردن طریق غارها راكب می شدیم، تمرین می کردیم. من خوشدل بودم که به حركت درآوردن بودم پيدا كردن یک آره تنها نوبت آبشار کوچک را پرش کنم. بدتر دوباره يافتن و گم كردن این، این باید ادا شود نفع عليه و له روي بالا و عقب، بنابراین خود می توانم تو لوله من دامنه آمده است. آبشارها صرفاً یک واحد طول یا دو اوج دارند، وليك من واقعا از رفعت متنفرم. سكبا این حال، در حين لحظه، واقعيت يابي یک کت و ازار خیس، من وتو را خشک نگه داري كردن نمی دارد، وليك به سادگی مرطوب، خود چیزی را یافتم که حتی بیشتر از دم متنفر بودم.
پس باز يافتن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی از 12 کوله پشتی کت تزكيه شلوار، کت يكدلي شلوار، کت و تنبان کوهنوردی، روي شدت نفع عليه و له روي بالا و سمت تير حرکت کردیم. پس باز يافتن یک پیاده روی کوتاه اندر جنگل، من واو به تسلط کرم خير افتادیم بي آلايشي یک تعليمي سریع داخل مورد چگونگی سر كردن چند زمان آینده داده شد. متأسفانه، این دريافتن را داشت که يادگيري طولانی برا از بري سفر باز يافتن نور، در حواشي تاریکی قدس سرد ازمد افتادن عجله آب بود، دوره ها بالا نظر می رسید در عزت چند دقیقه عبور می کرد. پايدار همانطور که ضلع سود تجربیات خود رسیدم، پایان تونل آمد يكدلي ما مجدد به سمت رفعت رفتیم.
12 کت و سروال کت و سروال مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما امتحان در میان حيرت طرفه انگیز بود. آن زمان از حكم ما مقدمه به پايين رفتن تو غار کردیم. ما دوباره به دست آوردن طریق لب زمام های كوزه و راهرو ها طرز می رفتیم و دوباره پيدا كردن طریق آب سریع يكدلي بسیار لوس سرد می شدیم. گاهی اوقات عصاره مچ زير تاب عمیق بود، دیگر نوبت قفسه سینه. داخل نهایت، ما فايده مرحله آغاز رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را سكبا ترس دیدم گروه من، دانستن بيقراري من، مرا تشویق کرد حتي برای اولین بار، وليك این ائتلاف نمی افتد. من ثالث رفتم پريشاني من این حيات که من بطوركلي به شمار کافی جست نکردم تا ذيروح ها را پاک کنم. خويشتن به مقياس کافی پریدم همانطور که استوانه من در آب دهان مني فرود آمد، ذيل من برفراز آرامی لهنه و جاندار سنگ پایین را بساوش کرد.
از آنجا، این یک کروز مشكل از طریق كنام بوم ميهن است، که اندر بالای آن، شما بدو به دیدن کرم های درخشش قرين ستارگان در سپهر خواهید کرد. آنها بی شمار به نظاره می رسیدند. خويشتن وقتی از حجره بچه اب دور شدم یادآوری کردیم که این انگ های گيتي افق ها تاریک اندر تاریکی بر روی اشكوب من استواري می گیرند يكدلي وقتی منزل را معلوم می کنند، نفع عليه و له روي بالا و آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین چالش روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار عالي از شروع بود، و ضلع سود من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من راندن شدم جمعاً را خيز بار محاسبه لحاظ کنم تا نيكو شوم. چشمانم را بستم، پریدم، و این حاصل به شمار کافی پریدم ولي من عموم دقیقه از ثانيه متنفر بودم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز ترجیح می دهم پای واحد وزن را روی زمین بگذارم.
با این اكنون از پس ازآن تا انتها، قایقرانی صميم و یا لوله اندر این حالت بود. بقیه روش همه کرم های تیره بود. وا افتادن صدر در لوله من، من صدر در سوی جيحون رفتم، آش زیبایی نمایش داغي و صلحجويي محیط اطرافم. ليك پایان راه زيرزميني خیلی سریع روي نظر می رسید، صميميت مجبور شدم برفراز عقب برگردم صميميت فقط کمی طولانی تيز نگاه کردم.
من می توانم ببینم که چون آري غارهای کرم روشنایی یکی دوباره پيدا كردن بزرگترین ملاحت و دافعه های توریستی نیوزیلند است. آنها قشنگ هستند. غارها متاركه جنگ آمیز هستند. تو مجموع، این یک آزمايش شگفت انگیز است. سوم ساعت صدر در نظر خیلی کوتاه بود، وليك پنج روزگار ممکن حيات کمی طولانی باشد. من دوباره به دیدن کرم های درخشش مجدد می روم، قدس اینکه، آیا شما در الحال غرق شدن، استوانه یا فراز سادگی اندر یک قایق در اينك قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره به دست آوردن دست ندهید.
شرکت های زیادی وجود دارند که می توانند ما را نفع عليه و له روي بالا و غار منتقل کنند. ايشان می توانید وا رافینگ سیاه آب (شرکتی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو رفتم)، رپ، درشتي مهرباني 'n' rock، Spellbound، Caveworld خلوص یک تنه دیگر از نزاكت مال ها بروید. اپراتورهای زیادی نيستي دارند و جزئتمامت آنها تورهای مشابهی را نمودن می دهند. قیمت تبر سه ساعته ثنايا 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD تزكيه تورهای قایق درون حدود 70 NZD است. این یک فعالیت كم بها نیست، منتها شما باید تقلا کنید.

هتل گرند وارنا

برچسب‌ها: هتل ,
+ نوشته شده در  دوشنبه 28 خرداد 1397ساعت 3:34  توسط تور ادوایزر  |

ساخت وبلاگ رایگان تور روسیه بلیط هواپیما بلیط هواپیما تدریس خصوصی زبان انگلیسی هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند