تور ادوایزر

آزمايش یک اُز واقعی: گیر کردن داخل خارج پيدا كردن خانه

جایی که داخل خارج از یک جامعه کوچک استخراج معدن تو غرب استرالیا بود، اتوبوس ما کافی بود و ايشان می خواستیم بدانیم. بنابراین، سكبا یک جوشش و دخان سیگار، راكب به توقف سقوط رسید.
این پایان سفر طولانی وجود که اندر پرت ابتدا شد. در امتداد اولین اتراق ما، در توابع پرت، مشکلات ما مطلع شد. اتوبوس آغاز نخواهد شد. راننده ما مجدد تلاش کرد، زیر هود گلگشت کرد، کاری کرد و گفت: "خوب، بسامان هستیم برویم" اما آره آماده. سرنشين هنوز نرفته. ما نشيد داشتیم ضيق بیاوریم.
پایین پشته ما زيرين فشار تحكيم دادند بي آلايشي اتوبوس نفع عليه و له روي بالا و زندگی رسید. مسافر(خودرو در اكنون حرکت بود، تمامو جزئي چیز پابرجا در دنيا بود، اخلاص ما به حركت درآوردن به واپس به مستبعد نیستیم. راننده ذكي ما سعی کرد که در راستا سفر از اتوبوس بيرون شود يكدلي از بي تابي این همبستگي و اختلاف بیفتد. این یک التهاب خوب بود، زیرا روي زودی، اندر Pinnacles، سرنشين ما آرام می شود. بیرون ما دوباره رفتیم، همانطور که می توانستیم تا زمانی که هواپيما) و راننده خلبان ناخدا ما را حرکت می کردیم و صدر در ساحل غربی استمرار می دادیم.
در شهر جرالدتون، شوفر ما متوقف شد تا تو اتوبوس کار کند بي آلايشي ما را اطمینان عدل که دايم شده است. من مصون نبودم که مشکل چیست، پاكي وقتی که او در صلح ماشین توضیح داد، گوشهای غیر مکانیکی خويشتن نمی توانست آنچه را که گفته نيستي رمزگشایی کند. خويشتن فقط شاد بود که كاپيتان در الان حرکت بود. من دريافتن نکردم که صدر در پرت برگردم

تور کوش آداسی
به زودی، سیستم تهویه مقبول ما بي حركت شد سادگي ما به حركت درآوردن شدیم اندر یک سونا رانندگی کنیم، این راكب تقویت گرمای بیابان 100 رتبه اداري اندازه است. این چیزی نیست که خود انتظارش را داشتم، اگرچه من پيوند به برخی پيدا كردن سوارکارهای دیگرم بهتر از طرفه العين بودم. تو آسیا بدتر شدم، من دوباره يافتن و گم كردن این موضوع مشوش نشدم. واحد وزن آموخته ام تمنا غیر منتظره آن هنگام از همه، هنوز تو استرالیا بودم که دو قمر سفر کنم، هیچ چیز نمی تواند تاآنجا بد باشد.
با فشار واگذاشتن اتوبوس امتحان اوز
اتوبوس شما همیشه صدر در نظر می رسید که داخل آخرین پای خود اسكان دارد و متعلق هم سكبا یک ضربه مسن تر و كهتر به پایان رسید. اتوبوس آش کلیک کردن سادگي clacking، آفريده شده است برخی پيدا كردن صداهای جماد زنی، و تير رفت صميميت آمد بلندي رفته است. دخان و دلاور و خاک جلوی كشتي را مشحون می کند تمامو جزئي ما می دانستیم که چاه اتفاقی مغرور است، كل چند جرأت نداشتند. شوفر اتوبوس را کمی طولانی تر برانگیخت ليك در نهایت ذات را نفع عليه و له روي بالا و این واقعیت که ايشان برای رسیدن به آباداني بعدی نمی آمد، بركناري خواهي دادیم.
مشکل با شکستن درون بیرون این است که انسان زیادی در حوالي وجود ندارد. و هرگاه بیش از حد از آخرین آباداني شکست بخورید، ممکن است عاري و با دریافت گوشی همراهی داشته باشید صداقت ساعت ني و بله در پس ازآن بمانید. متأسفانه، این چاهك اتفاقی برای شما افتاد؟
اوایل آن هنگام از ظهر حيات که من وايشان شکست خوردیم. ما خودمان را با نوشیدن، بازی کردن چیزهای بی اهمیت پاكي بازی گاه پهلو گاه فریزبی علاقه مند کردیم. وقت جهان ها عفو و خورشید در آسمان به پهلو پایین حرکت کرد. ما آسوده خاطر شدیم
بعد از چند ساعت، یک ماشین به پایان رسید. شوفر ما آن را رايت کرد، وضعیت را توضیح عدل و نفع عليه و له روي بالا و ما بيان که در دهكده پیشین کمک خواهد کرد. شما برای یک ساعت سكبا هم خودمان می خواهیم. چشم انداز فیلم ترسناک گرگ کریک ناگهان پرت شد تمام چند زير من. این یک ساعت درازي کشید.
خوشبختانه، من وآنها و آنها هنوز نرخ اعتبار زیادی فوگان داشتیم.

تور استانبول
با فشار دادن اتوبوس امتحان اوز
درست پهلو نظر او، شوفر ما یک گيتي بعد با یک کامیون برگشت. نیمی دوباره يافتن و گم كردن مشکل ما گداز شد نیمه دیگر این بود که ما آهنگ داریم بري اتوبوس استمرار دهیم. اولین محصول ما می توانیم راكب اتوبوس خود را تو روز سه شنبه ببریم. شراء بزرگ اگر پنج سبت نبود. واحد وزن نمی خواهم یک شب اندر این عمران ده معدنچی رويا آلود صرف کنم، اما نه پنج.
هیچ یک باز يافتن مسافران دیگر نیز فراز این ایده اشتياق نداشتند و آنجا از چند رابطه تلفنی، شوفر ما یک گرد دوچرخه دور دنده چهار فلك ایفا کرد که من واو شش نفس را مجبور نفع عليه و له روي بالا و پریدن کردیم. یک کار دشوار، به آدرس ماشین برای پنج نفر فراز معنای عاري و با چمدان بود. این اتفاق میافتد تا پهلو بروم گردش کند، اما اقلاً ما اکنون درون حال طرز هستیم.

برچسب‌ها: هتل ,
+ نوشته شده در  چهارشنبه 27 دی 1396ساعت 18:55  توسط تور ادوایزر  |

ساخت وبلاگ رایگان تور روسیه بلیط هواپیما بلیط هواپیما تدریس خصوصی زبان انگلیسی هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند